DPO On Demand | Srbija

Šta je GDPR i zašto treba da se brinemo ?

Uredba o zaštiti privatnih podataka (GDPR) stupa na snagu 25. maja 2018. Zakonodavstvo će u velikoj meri uticati na način na koji marketing eksperti pristupaju svom radu i kako kompanije dobijaju, čuvaju, upravljaju ili obrađuju lične podatke građana EU.
Uredba o zaštiti privatnih podataka (GDPR) stupa na snagu 25. maja 2018. Zakonodavstvo će u velikoj meri uticati na način na koji marketing eksperti pristupaju svom radu i kako kompanije dobijaju, čuvaju, upravljaju ili obrađuju lične podatke građana EU. Dok zakonodavstvo uređuje entitete unutar EU, domet GDPR-a daleko je širi, pošto će se primenjivati i za preduzeća koja nisu članice EU ako: Prodajete svoje proizvode ljudima u EU Pratite ponašanje ljudi u EU Ako ste kompanija zasnovana izvan EU, ali kontroliše ili obrađuje podatke građana EU, GDPR će se primeniti i na vas. Prema Hubspot-u, samo 36% prodavaca je čulo za GDPR. I, Econsultancy kaže da samo 54% ​​preduzeća očekuje ispunjavanje roka od 25. maja. Ovo je prilično alarmantno, jer to znači da mnoge kompanije nisu spremne i da će se premeštati. Važno je razumeti kazne ako dođe do prekršaja. Preduzeća mogu imati finansijske posledice od 20 miliona evra ili 4% godišnjeg godišnjeg prihoda (pa šta god da je veće). Kako marketari mogu uspeti? Za lenje prodavce, GDPR će biti teška pilula za progutati. Međutim, za pametne prodavce to će biti jednostavna tranzicija. Dani kupovine lista i hladno slanje e-pošte se završavaju. Tržišta će morati da rade sve teže i pametnije da privuku pažnju svojih

OVO JE SADRŽAJ SAMO ZA ČLANOVE KLUBA SLUŽBENIKA ZA ZAŠTITU LIČNIH PODATAKA.